RSS

Citate Anna Gavalda

12 Jun

„Oare după cît timp uiţi mirosul celui care te-a iubit? Şi cînd încetezi la rîndul tău să-l mai iubeşti?”

„O iubeam pe această femeie. O iubeam pe această Mathilde. Iubeam sunetul vocii ei, umorul ei, rîsul ei, felul cum vedea lumea, acel soi de fatalism al oamenilor care s-au vînturat mult. Iubeam rîsul ei, curiozitatea ei, discreţia ei, coloana vertebrală, şoldurile uşor reliefate, tăcerile, blîndeţea ei şi… tot restul. Totul… Totul. Mă rugam să nu poată trăi fără mine.”

„Cum poţi să fii atît de egoist? Să închizi uşa şi să-ţi freci mâinile. Să ieşi din viaţa ei ca şi cum ai ieşi să faci o plimbare. Dar, dar, dar, e prea uşor! Prea uşor!”

„”Eşti frumoasă”, i-am spus, iar ea a dat din umeri. „Aşa mă vezi tu”. „Da”, am aprobat, „aşa te văd eu…”

„… tu eşti destul de tare ca să mă reţii şi destul de inteligent ca să mă laşi s-o iau din loc…”

„Ţi-am spus că o să încerc să trăiesc fără tine… Încerc, încerc, dar nu sunt prea vitează, mă gîndesc la tine tot timpul. Deci, te întreb acum, şi pentru ultima dată poate, ce ai de gînd să faci cu mine?”

(Anna Gavalda – O Iubeam via Doina Cernavca)

 
Leave a comment

Posted by on 12 June 2011 in Ziceri

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
