RSS

Despre zilele senine…

27 May

Cum ieri a fost una dintre zilele extrem de agreabile, ma gandeam sa povestesc cate ceva despre placerile mele din ultimele luni. Care au fost clipele cele mai frumoase, care au fost momentele care mi-au patruns in inima si pe care le rememorez mereu cu placere:

-un sarut furat prima data la KFC;

-ziua Ei. Era ziua in care urma sa ne despartim definitiv (lucru care ne-a tinut cam doua zile). Imi amintesc si simt inca mana ei pe piciorul meu pe sub masa, ascunsi de prieteni. Imi amintesc si mai bine cat de puternic ne-am strans cateva momente de mana ca si cum era pentru ultima oara cand ne vedeam. Pana ieri, a fost ziua care mi-a ramas ca punct de reper al iubirii ei sau al dragostei noastre: cel in care stiam ca vom pleca pe drumuri diferite si trebuia cumva sa ne dovedim ce simtim;

-ieri au fost din nou cateva momente foarte placute pe care le simt si acum, tarziu in noapte: un refuz complet corect, cateva momente cand ne-am luat de mana si am simtit-o din nou foarte aproape de mine (nu numai fizic), cateva atingeri pe sub masa, ochii ei frumosi si parul superb (si nu, chiar imi placea, ma uitam foarte atent de parca o regasisem si nu doream sa o pierd din nou). In final, o imbratisare si cateva sarutari scurte, grabite, de inteles… Ce usor este sa devii intr-o clipa fericit!

Ce va fi de azi nu stiu. Nici nu sper prea multe, nici nu o sa insist. Daca doreste sa ne ofere momente de fericire, voi fi aproape, daca nu, imi voi aminti mereu cele trei momente de mai sus…

 
Leave a comment

Posted by on 27 May 2011 in Intime

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
