RSS

A treia zi fara Ea…

05 May

…zilele sunt terne la serviciu, atmosfera din ce in ce mai putin insufletita, iar mie imi e dor de Ea…  am inceput sa fiu nervos, sa ma simt prea folosit, pus la treburile minuscule care nu imi plac sau la cele la care nu se pricepe nimeni altcineva…simt cum zilele mele de tristete, cand nu imi placea sa merg la serviciu, s-au intors…

…Ea ma schimbase, reusisem sa imi recapat increderea in mine si in cei din jurul meu, insa parca am pierdut acele clipe dupa plecarea ei….prezenta unui fiinte pe care o iubeam, aproape de mine, imi conferea echilibru atat sufletesc, cat si profesional, imi umplea clipele de optimism si de o fericire aproape continua…sper insa sa rezist, sa nu rabufnesc, sa incerc sa (ii) inteleg pe ceilalti…sa sper ca zilele vor trece repede si voi redeveni cel pe care ea il cunoaste…

mi-a parut foarte rau ieri ca nu am ajuns langa Ea…dar nu se putea sa o vad fara sa fiu trist, sa sufar si sa nu ma gandesc in fiecare clipa ca nu imi dau seama cum am pierdut-o… sper ca a apreciat macar ca nu “am santajat-o” (cum spune Ea) pentru a merge impreuna cu ea la o petrecere unde m-as fi simtit pierdut… de fapt, ma simt pierdut si asa…deci oricum am devenit cam neinteligibil si vorbesc in dodii…sa fie asta un semn al alienarii mele?

…pana atunci, printre clipele amare de azi, ii spun de la distanta: imi e dor de tine si te iubesc si azi

 
1 Comment

Posted by on 5 May 2011 in Intime

 

Tags: ,

One response to “A treia zi fara Ea…

Leave a Reply

 
