RSS

A doua zi fara Ea

04 May

“Iubirea inseamneaza tocmai pregatirea noastra de a primi altceva decat ceea ce suntem noi insine, adica posibilitatea noastra de a ne lipsi de noi insine, de a ne uita pe noi insine. In definitiv, ce este procesul de iubire in genere decat tocmai un fel de depersonalizare, un fel de trecere a noastra in lucruri din afara?” (Nae Ionescu)

iar sunt melancolic……si cauza este ca imi este dor de Ea si ceea ce fac in momentele astea imi aduce aminte de clipele petrecute aproape de sufletul ei…sunt la serviciu si minutele pe care le stau in fata calculatorului ma fac sa ma gandesc la Ea…recitesc mesajele noastre, gandurile ei, incercarile mele…

…simt ca fiecare zi din cele in care Ea va fi departe va fi diferita…ieri a trecut repede, azi nu, maine-poimaine vom schimba mesaje, apoi o liniste totala, din nou vom vorbi…am chef sa ii scriu, mi-as dori sa citeasca, sa vorbim despre noi, sa ne vedem, sa stam imbratisati…

…sper ca nu ii e dor de mine…cum ar putea sa iti fie dor de cineva pe care l-ai tinut la distanta, tocmai pentru a nu-i simti lipsa cand e departe?…

poate isi va da seama ca, dorind sa aiba doar o parte din mine, ne-a facut rau, si mie si ei…ORICUM EU URASC CLIPELE ASTEA…

…te iubesc si azi…

 
Leave a comment

Posted by on 4 May 2011 in Intime

 

Leave a Reply

 
