RSS

Nunta regala…

01 May

Este un articol scris vineri, pe cand toata lumea privea “nunta mileniului” si eu ma gandeam la cu totul altceva… Ea a citit cuvintele mele si…le public (Ne regasim maine, sper sa mai scriu un articol zilele astea despre “lumea blogurilor de filme”):

“Normal ca toata lumea prin birouri pe langa mine se uita la nunta regala si am pus si eu titlul asta la deruta… Nu, nu va fi un articol despre acest lucru, desi nu mi-ar fi greu sa scriu si despre acest subiect (ma pricep sa scriu despre orice si despre oricine, as zice, doar sa vreau), ci despre framantarile mele de azi, iar sentimentale, iar cu privire la Ea.

Sunt intr-una din zilele in care imi e greu sa stau departe de privirea ei, pe care am vazut-o nu mai tarziu de ieri. Numai ca am fost atunci insotiti de prieteni si, in virtutea relatiei noastre secrete, am stat cat am putut de departe. Nu m-am putut abtine, se pare ca pasiunea mea pentru ea este din ce in ce mai evidenta. Ea o stie, incearca sa ma tempereze, dar in acelasi timp iubeste momentele noastre de tandrete ascunse.

Azi mi-a fost foarte dor de ea, lucru care mi se intampla mereu dupa ce o vad. Ma recucereste de fiecare data cu zambetul Ei, cu privirea si ochii ei superbi, cu felul in care pare constienta de atractia noastra reciproca. Clipele cand ne vedem sunt sublime, pentru ca apoi amandoi sa ne gandim doar la celalalt si sa ne dam seama (mai ales ea) ca este posibil sa gresim, dar ca ne place atat de mult ceea ce se intampla. Poate ca daca s-ar fi intamplat acum cativa ani, cand amandoi eram singuri si necasatoriti, iubirea devenea evidenta si am fi fost impreuna.

As fi vrut sa o vad de la prima ora si eram gata sa fac lucruri nebunesti doar pentru a ne vedea si a sta cateva momente alaturi de ea. Imi imaginam o terasa, unde sa stam imbratisati, imi imaginam o plimbare de mana prin Cismigiu, lucruri pe care mi le imaginez deseori si nu stiu daca se vor intampla vreodata. Dar, sa spunem, am fost destul de aproape de aceste lucruri, mi-a marturisit ca ar fi venit…

Si, in momentele astea, pur si simplu, imi dau seama ca orele se scurg si vine un weekend fara Ea. Sunt momentele pe care le urasc din toata inima, chiar daca imi e bine si acasa. IMI e tare dor de ea. Mi-as dori, mai mult ca orice, sa o vad si sa o strang in brate. Nu cred ca cer imposibilul. Deci sa fim veseli sau tristi?”

 
Leave a comment

Posted by on 1 May 2011 in Intime

 

Tags: ,

Leave a comment