RSS

Ganduri despre ieri…

28 Apr

Trebuia sa vina momentul in care sa scriu ceva si despre sentimente…

Cuvintele vor veni singure, chiar ma gandeam daca acest post sa fie despre cum barbatii nu inteleg femeile, despre cum barbatii sunt mereu copii, despre cum femeile, daca vor cu adevarat, ii pot juca pe acestia pe degete. Poate va fi putin din fiecare sau poate va fi un articol scurt, oricum aproape nimeni nu il va citi, inca nu am deslusit toate tainele Internetului, cum sa imi aduc vizitatori.

O zi ocupata la serviciu ma tine departe de ea si de gandurile la ea. Poate pentru ca a trecut exuberanta de la inceput si acum totul se margineste la o lupta intre puterea ei si ambitia mea. Azi a fost mai greu insa, a fost ea ocupata si eu mai putin si ziua a trecut atat de greu. Despre cele mai spuse mai sus:

-nu inteleg supararile ei dese, desi sunt si eu la fel de schimbator. Spre deosebire de mine, persoana cat se poate de sincera (cu cine vreau!), ea se inchisteaza si scot cu greu cuvintele de la ea si doar atunci cand doreste ea sa le spuna. Nu inteleg ce isi doreste, pare ca ma vrea, dar nu se poate descurca cu aceasta situatie. Nu inteleg cum poate pleca cu “imi va fi dor de tine” si se intoarce cu “nu imi pasa” (cuvinte nespuse, in al doilea caz). Deci, NU INTELEG FEMEILE.

-ma comport ciudat de la o vreme, pentru ca ma astept ca ea sa cedeze si sa vina spre mine. Ii accept toate copilariile (asa cred eu ca sunt), plec deseori pentru a ma intoarce intr-o clipa, ii propun lucruri ciudate care sunt imposibil sa le respect. Iubesc (oare?, s-ar intreba ea), desi sunt intr-o pozitie care nu ar trebui sa imi permita asta. Deci, SUNT UN COPIL.

-despre faptul ca se poate juca cu viata mea, mi-as dori sa nu am nimic de spus, nici acum, nici in viitor. Insa niciodata sa nu spui niciodata. In mod cert, in acest moment am foarte multa incredere in Ea si mi-as dori sa nu ma dezamageasca niciodata. Dar, cu toate acestea, doar si pentru faptul ca sta departe de mine, dar place atat de mult atat relatia noastra, cat si pe mine, si tot ma determina sa spun ca, intr-un fel, SE JOACA CU VIATA MEA.

 
Leave a comment

Posted by on 28 April 2011 in Intime

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
