RSS

A devenit blogul un twitter?

24 Apr

Am stat departe cat am putut, atat de Twitter, cat si de Facebook. Asta nu inseamna ca nu am cont deschis pe ambele si ca nu le folosesc din cand in cand. Dar ma departez cat pot de intimitatile care se pot transmite pe acolo, unele persoane interpretand aceste retele ca un fel de mess: sunt la dus, mananc, plang, dorm… Lucruri pe care si eu le folosesc pe mess, neajungand insa la intimitate decat in cazul in care vreau sa transmit un mesaj unei anumite persoane.

Citind deunazi un mesaj pe Noptile mele pretioase, despre cum autoarea intreaba nonsalant cum ajunge de la Gara de Nord la Piata Sudului*, descopar ca am ajuns la pragul de jos: vom intreba, intr-un post viitor, ce durata recomandati la dusurile zilnice, cat de devreme sa punem prezervativul si cum putem ajunge ministri folosind paturile politicienilor.

Sunt multe bloguri proaste, in care se pun intrebari stupide (nu generalizez, blogul de mai sus trebuie studiat si apoi o sa il includ intr-una sau alta categorie). Poate nu ar trebui sa le mai folositi pentru toate prostiile, poate incercati sa le aduceti pe un drum mai informativ. Pentru restul, aveti mess, twitt, facebook sau orice altceva.

V-as lasa cu niste muzica sa va reveniti, dar nu am gasit decat un balet… Mult mai frumos…

P.S. *) Oare nu s-a descurcat autoarea Povestilor Seherezadei? Pentru ca acesta e ultimul ei mesaj pe blog, nu cumva a ajuns prin Ferentari, Rahova sau aiurea (adevarul ca nu stiu toate cartierele rau-famate ale orasului meu trecator) si i-a fost impusa inchiderea blogului? Nu vom afla.

 
Leave a comment

Posted by on 24 April 2011 in Idei

 

Tags:

Leave a Reply

 
